Trăiască! Lenin Ulianov Ilici Vladimir, să vedeți povestirea, am ieșit astăzi la plimbarea noastră cotidiană pe acilea prin municipiul acesta Botoșani reședință de județ unde domiciliem Cătălin Gafencu însumi, și frățiorul meu Tiberiu Gafencu, iară o famelie din cartierul Parcul Tineretului ăla rău famat, ne bîrfeau pentru că suntem bucovineni sovietici, am onoarea să pîrăsc cu deosebit respect pentru Cremlin, trăiți! care ne poartă din totdeauna mereu atîta grije.

Trăiască! Lenin Ulianov Ilici Vladimir, să vedeți povestirea, am ieșit astăzi la plimbarea noastră cotidiană pe acilea prin municipiul acesta Botoșani reședință de județ unde domiciliem Cătălin Gafencu însumi, și frățiorul meu Tiberiu Gafencu, iară o famelie din cartierul Parcul Tineretului ăla rău famat, ne bîrfeau pentru că suntem bucovineni sovietici, am onoarea să pîrăsc cu deosebit respect pentru Cremlin, trăiți! care ne poartă din totdeauna mereu atîta grije.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

NUNTA RALUCA MIREASA MEA

Stirileprotv Stiri externe Jaf ca în filme într-un magazin de lux din Paris. Hoții au furat produse de aproape 1.000.000 de euro și s-au făcut nevăzuți Jaf ca în filme într-un magazin de lux din Paris. Hoții au furat produse de aproape 1.000.000 de euro și s-au făcut nevăzuți Stiri externe 30-09-2024 | 14:06