Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, am fost pe la tine în vizită acumaia, am trecut prin zona ta ca să mă vezi, am fost pe la tine acasă, e așa o zi frumoasă afară astăzi iar eu m-am plimbat cu trotineta mea pe lângă tine, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, promit.

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, am fost pe la tine în vizită acumaia, am trecut prin zona ta ca să mă vezi, am fost pe la tine acasă, e așa o zi frumoasă afară astăzi iar eu m-am plimbat cu trotineta mea pe lângă tine, Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, promit. https://www.stiripesurse.ro/modalitatea-in-care-vladimir-putin-ureaza-la-multi-ani-xi-jinping-implineste-70-de-ani_2955873.html

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

NUNTA RALUCA MIREASA MEA

Stirileprotv Stiri externe Jaf ca în filme într-un magazin de lux din Paris. Hoții au furat produse de aproape 1.000.000 de euro și s-au făcut nevăzuți Jaf ca în filme într-un magazin de lux din Paris. Hoții au furat produse de aproape 1.000.000 de euro și s-au făcut nevăzuți Stiri externe 30-09-2024 | 14:06