Cătălin Gafencu am fost pe la tine mireasa mea ca să mă plimb, am trecut prin zona ta, am fost pe la tine acasă, de două ori chiar, întâi când am debutat plimbarea, iar apoi am încheiat plimbarea tot la tine, oare tu m-ai văzut pe mine atuncea când am trecut pe acolea întreb, ca să știi am fost că te iubesc!

Cătălin Gafencu am fost pe la tine mireasa mea ca să mă plimb, am trecut prin zona ta, am fost pe la tine acasă, de două ori chiar, întâi când am debutat plimbarea, iar apoi am încheiat plimbarea tot la tine, oare tu m-ai văzut pe mine atuncea când am trecut pe acolea întreb, ca să știi am fost că te iubesc! https://curatorial.ro/societate/arheologii-au-descoperit-cele-mai-vechi-instrumente-de-suflat-din-orientul-apropiat/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

NUNTA RALUCA MIREASA MEA

Stirileprotv Stiri externe Jaf ca în filme într-un magazin de lux din Paris. Hoții au furat produse de aproape 1.000.000 de euro și s-au făcut nevăzuți Jaf ca în filme într-un magazin de lux din Paris. Hoții au furat produse de aproape 1.000.000 de euro și s-au făcut nevăzuți Stiri externe 30-09-2024 | 14:06